2 Haziran 2009 Salı

Nefret

Daha geçenlerde işe giderken önünden geçtim.
Kulübesinin önünde yatıyodu, böle döndü inceden bana baktı.
"Gerçekten süper bir köpek" diye düşündüm. Gerçekten.
Hani sabah uyanamamış, kafası bir ton çeken bir insan için süper bir karşılama.
Günaydın Volkan, sen işe git ben de burada böyle yatıcam bakışı.
İsmi Ebru bu arada, zaten kendi mıntıkasında tanınan bir köpek.
Taksim Marmara otelin önünde yaşayan köpek.
Sonra facebookta gördüm ki, dünya güzelini döverek öldürmüşler.
Baya üç beş kişi, tekmelerle girişmişler. ?
Öyle bir dövmüşler ki, 48 saate kalmadan dayanamamış çektiği acılara, ölmüş.
Diyecek bir şey de yok ki. İnsan olduğumdan ciddi anlamda utanıyorum.
Otelin önünde ne güzel hayvana bakıyolar, yemeği kulübesi falan var diye düşünmüştüm. İlginç bir şekilde, otel yetkilileri de hayvanın cesedini saklayıp eceliyle öldü falan demişler. Neden korktular çözemedim, heralde kötü repütasyon olacak diye düşündüler. E onlar da insan sonuçta, çok şey beklememek lazım.

Şimdi siz de bir insan olarak görevinizi yapın, siktir edin gitsin.
Sakın kendinizi o köpeğin yerine koyup falan düşünmeyin, ağır gelir.
Köpeği dövdükleri sahneyi de gözünüzde canlandırmayın, üzülürsünüz.

Baya sıkıntılıyım, üzüldüm. Sinirlendim de. Nefret ile besleniyorum.


3 yorum:

Deniz Coşkun dedi ki...

umuyorum ki bu dayakçıların kendi çocukları da böyle ölür.nefret ediyorum. neffffret.

daria dedi ki...

kelimeler kifayetsiz..gözümün önünde canlandı bana kısa o köpeğe bitmek bilmeyen an..hani ağzı var dili yok derler ya kimsesi yok kimsenin sesi yok..ne ardından yas tutan ne d yaşarken ona bir selam yollayan,onunla oyunlar oynayan..bir gören bir duyan o sızlamalara bir şahit olmamış mı..bir daha lanet ediyorum lanet olası ağzı-dili, akılsız beyni olup da susanlara..bir iki damla gözyaşıyla kananlaraaaa..ne desek boş,her parmak şıklayışında ne bebekler ne inanlar ne hayvanlar acı şekilde hayatını kaybedior..olamyan hayatı desek en iisi

Adsız dedi ki...

Allah belalarını versin...