22 Nisan 2009 Çarşamba

Dereye düşen adam



Çekin amına koyim
Ben kanalda geçiyodum
Telefonla konuşuyodum
Bu nalet olası ganalı ertafını çerçeve yapmamışlar
Ben düştüm iyi kötü kurtuldum
Ama çoluğumuz çolcuğumuz var
Çocuğumuz var
Buraya.. Buraya bizim bi sürü insanların çocuğu var
Buraya düşse noolur? Amma akşam amma gündüz.
Şurdan geçerkenek bi korkuluk olmaz mı?
Olmuyo işte bak gördüğünüz gibi.
Buyur.
Ben düştüm, çocuklarımız düşmesin.
Bak.
Şordan geçiyodum. Kurbağaların üstüne düştüm, kurbağa vak dedi.
Düştüm, ama çıkaramıyom.
Piskleti, düldülü çıkaramıyom amınagoyim.
Beni sen mi iteledin naptın bilmiyorum işte.
Yeter artık aamınagoyim.
Çek amınagoyim çek.
Yalnız bak baş sayfada istiyom, anam avradım olsun kan davası çıkar.
Haydi iyi akşamlar.

3 yorum:

Özlem Apaydın dedi ki...

hahahahhahah

Gr. Yldz dedi ki...

Çekin amuğakoyum hahahhaa:))Güzelmiş:)

allımorlu dedi ki...

lanet olası ganalı çerçeve yapmamışlar,kurbağanın üstüne düştüm,kurbağa vak dedi.
varaktan bir çerçeve yapılsaydı halbuküse iyi oludu.
varak(yaldızlı ahşap)bilmeyen neym çıkarsa deyiveriyin.